...tervetuloa seuraamaan väkerryksiäni ja ajatuksiani - toivottavasti viihdyt ja palaat uudelleen!

torstai 9. toukokuuta 2013

Nyt on pakko purkautua...

...ja kertoa mitä mielessä - mulla pukkaa kuulkaa nyt niin valtavasti väkerrysideaa, jotta taitaa sairasloma loppua kesken ;o). Siis hemmetti vie, miten paljon upeita ideoita on netti täynnä ja haluaisin yhdistellä useita ideoita ja tehdä niistä omannäköisiä...nyt vielä parit sukat valmiiksi ennen uuden idean kokeilua - pidän teitä vielä jännityksessä ja paljastan sitten, kun jotain uutta on puikoilla tai koukulla, hihhii! Jos ideoiden toteutus onnistuu, niin voi veljet, jotta tuloo kivoja lahjoja ja myytävää joulumyyjäisiin! Yksi tai oikeastaan kaksi ideaani toteutan sitten, kun pystyn taas olemaan kunnolla jaloillani ja niihin tarvitsen isäni apua - varoittelinkin jo eilen häntä, että "sitten kun mulla on taas jalat, niin sitten nikkaroidaan yhdessä pari juttua!"

Huomaakohan kukaan pidempään blogiani seurannut, että mulla tämän kertainen sairasloma menee huomattavasti vähemmällä hermoilulla kuin viime kesäinen? Silloin vaan tympääsi koko ajan, nyt olen jo neulonut toistakymmentä paria sukkia, lukenut kohta viisi kirjaa ja hermot eivät ole vielä riekaleina! No, ehkä tähän on vaikuttanut se, että tähän sairaslomaan osasin henkisesti valmistautua, viime kesäinen tuli niin yllättäen.

Oon jostain syystä aivan hillittömän hyvällä tuulella, vaikka päivä on harmaa ja jalkaa särkee, joten toivottelen kaikille harmaasta kelistä huolimatta mukavaa helatorstaita, nyt kudin käteen ja väkertämään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti